ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

ΕΚΤΑΚΤΟ: Προϊσταμένη του Δήμου παραιτήθηκε, «κατακεραυνώνοντας» τον Μπουραΐμη και το επιτελείο του!


Ανακοίνωση αγανάκτησης με την οποία γνωστοποιεί την απόφασή της να παραιτηθεί από τη θέση της προϊσταμένης του τμήματος Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Πολιτισμού εξέδωσε η Μαρία Γιώργα.

Στην εν λόγω ανακοίνωση μάλιστα, η κ. Γιώργα εκτοξεύει βαρείς χαρακτηρισμούς για τη νυν δημοτική αρχή και τα στελέχη της, τα οποία χαρακτηρίζει «θίασο γελοίο με θεατές τους ίδιους τους πρωταγωνιστές του», ενώ υποστηρίζει πως "το εργατικό δυναμικό του Δήμου χρησιμοποιούταν από τη διοίκηση Μπουραΐμη μόνο ως εργαλείο ψηφοθηρικής σκοπιμότητας!".

Αναλυτικά η καυστική ανακοίνωση της Μαρίας Γιώργα:

"Κύριε Δήμαρχε,

σας υποβάλω την οριστική και αμετάκλητη παραίτηση μου από τον Δήμο Φυλής η οποία ισχύει από σήμερα. Σας υποβάλω επίσης το αιτιολογικό της απόφασης μου αυτής ως αναφέρω ακολούθως.

Κύριε Δήμαρχε, παραιτούμαι με πλήρη συνείδηση και απόλυτη ευθύνη απέναντι στον εαυτό μου αλλά και στην οικογένειά μου ,αρνούμενη να συμμετάσχω σε ένα θίασο γελοίο με θεατές τους ίδιους τους πρωταγωνιστές του. Αρνούμαι να συμμετάσχω σε μια κρατική μηχανή που υπηρέτησα με συνέπεια επί 19 και πλέον χρόνια και η οποία ποτέ δεν αναγνώρισε ούτε ένα ικανό στέλεχος για να αποδώσει στον πολίτη αυτό που του ανήκει.


Μια παρέλαση ανίκανων αμόρφωτων, αλαζονικών όντων με χαμηλό επίπεδο κοινωνικό αλλά και μορφωτικό είναι δυστυχώς το καλύτερο εργασιακό δυναμικό για μια διοίκηση, για κάθε ίσως διοίκηση όπως και η δική σας. Ευτυχώς για μένα δεν ανήκω ούτε και άνηκα ποτέ σε αυτή την κατηγορία. Το εργατικό δυναμικό του Δήμου σας, εργαλείο μόνο ψηφοθηρικής σκοπιμότητας δεν είναι η μοναδική αιτία που συντελεί στην απόφασή μου. Είναι και η ουσιαστική μου άρνηση να συνεχίζω να αποτελώ μέλος μιας χρεοκοπημένης κοινωνίας, οικονομικά χρεωμένης αλλά και ηθικά αποσαρθρωμένης, αμνός μιας φοροεισπρακτικής πολιτικής σε βάρος της πατρίδας μου.

Η μόρφωσή μου υπήρξε για την διοίκηση σας ανύπαρκτη, η ηθική μου μάλλον επικίνδυνη ,η εργασιομανία μου άχρηστη και οι δυνατότητες μου περιττές!! Τα μπιλιετάκια του κάθε Νίκου, Γιώργου …. Και όπως αλλιώς λέγεται κάθε δημοτικό ψώνιο, σύμβουλος ήταν πιο χρήσιμα από μια ικανή υπάλληλο. Θα έπρεπε όμως σεβαστέ Δήμαρχε να γνωρίζεται ότι οι πολιτικοί όσο μικροί και ασήμαντοι και αν είναι-όπως και εσείς αφού δεν είστε παρά ένας απλός Δήμαρχος σε ένα άσημο Δήμο-διαμορφώνουν την κοινωνία και δεν επαυξάνουν τα λάθη της.

Σεβαστέ Δήμαρχε, δεν έχω την ψευδαίσθηση ούτε για μια στιγμή ότι θα μετρήσετε τα αναγραφόμενα μου. Μια θέση αδειάζει, ένα περιττό ακόμη κονδύλι περικόπτεται, μια μισθοδοσία κερδίζεται και σίγουρα βιάζεστε να πετάξετε την επιστολή μου στα σκουπίδια με την ανακούφιση της ευχάριστης αποχώρησης μιας ονειροπόλας ή τρελής υπαλλήλου. Παρά ταύτα εγώ θα σας αφήσω να χαρείτε υπενθυμίζοντάς σας ότι σε 50 χρόνια δεν θα σας θυμάται κανείς! Και αν 50 χρόνια τα θεωρείτε πολλά σας λέω πως δεν είναι παρά μόνο το αύριο. Δεν θα σας θυμάται κανείς γιατί δεν κάνατε τίποτε! Όχι για τον τόπο ,αυτός είναι καταδικασμένος, αλλά για σας προσωπικά. Η δύναμη του ανθρώπου και η ενέργειά του μετριέται από το έργο που αφήνει και όχι από το εφήμερο ευ ζην του.

Αποχωρώ χαρούμενη, με ψηλά τις ηθικές αλλά και ουσιαστικές μου αξίες, όπως την τιμή και την ανδρεία ,την δύναμη και την πίστη στο Θεό άνθρωπο . Αφήνω πίσω μου ένα σάπιο σύστημα που δεν βρήκε σε εμένα τίποτε αξιόλογο τόσα χρόνια. Τα 1400 € που χρέωνα τον Ελληνικό λαό με την μισθοδοσία μου πολλοί τα θεωρούν πανάκεια και παρακαλούν να τα πάρουν φυσικά μη κάνοντας τίποτε, αλλά εγώ δεν τα θέλω !! Σίγουρα θα βρείτε άμεσα να με αντικαταστήσετε με έναν ακόμη πεθαμένο ηθικά που θέλει παρασιτικά να ζει σε μια κοινωνία που άλλαξε ήδη, σε μια Ευρώπη που καταρρέει σε ένα κόσμο που μόνο οι χρήσιμοι και οι ικανοί θα επιβιώσουν.

Τα λόγια μου σε δευτερόλεπτα θα ξεχαστούν και στοιχηματίζω πολλά σ’ αυτό. Στοιχηματίζω όμως και με τον εαυτό μου σεβαστέ Δήμαρχε πως σε αυτή την ζωή θα με θυμηθείτε μια μέρα ,τότε που δεν θα ορίζετε τίποτε ,όταν καταλάβετε την ματαιότητα της ζωής και το έργο που σας δόθηκε η ευκαιρία να αφήσετε .Αλλά δεν αφήσατε. Γιατί πήρατε ένα Δήμο με άχυρα και θα τον αφήνετε με σανό!

Οι ικανοί στην δημόσια Διοίκηση- που θα έπρεπε να στηρίζεται στο δυναμικό της- είναι επικίνδυνοι γιατί δεν έχουμε ικανούς πολιτικούς αλλά μόνο ευθυνόφοβους και ανασφαλείς τυχοδιώκτες. Άνθρωποι σαν εμένα απειλούν την εξουσία της ρεμούλας και της διαφθοράς και άρα όλο το δομημένο πολιτικό μας σύστημα αφού σαν πυραμίδα λειτουργεί από την τοπική αυτοδιοίκηση μέχρι την κεντρική εξουσία .Δεν αναφέρομαι σε εσάς προσωπικά, αναφέρομαι όμως στην ίδια πολιτική που ακολουθήσατε είτε από μιμητισμό είτε από αδιαφορία.

Κλείνοντας σας αφιερώνω μια όμορφη Ελληνική παροιμία: «Ώρα καλή στην πρύμνη σας και αέρα στα πανιά σας!» .Όσον αφορά εμένα ,λυπάμαι για τα χρόνια που έχασα ,αλλά χαίρομαι για αυτά που ακολουθούν ,γιατί θα αποτελούν τα πλέον δημιουργικά και χρήσιμα βασισμένα σε πραγματικές αξίες και αληθινές θυσίες που θα κάνω για να ζήσω .Όχι σε ένα κόσμο ψευδαισθήσεων ,όχι σαν μέλος μιας απαρχαιωμένης και σκουριασμένης μηχανής ,όχι σε μια κοινότητα ανίκανων και τελευταίων που αν δεν υπήρχε ο Δήμος θα είχαν πεθάνει σήμερα από την πείνα .Βγαίνω στην πραγματική ζωή, στον ωκεανό που θα με πάει μακριά ή θα με βυθίσει αν δεν αξίζω .Αλλά φεύγω οριστικά από την μιζέρια την αναξιοκρατία και την δυσωδία που αποπνέει το σάπιο σας σύστημα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνολικές προβολές σελίδας